Недригайлівський ліцей Недригайлівської селищної ради
Безпека життєдіяльності
Безпека життєдіяльності учнів
НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА
Наказ Міністерства №2 від 06.01.2015 «Щодо заходів безпеки у навчальних закладах»
Спільний лист Міністерства освіти і науки України та Державної служби України з надзвичайних ситуацій №1/9-55/02-1645/12 від 05.02.2015 «Про заходи безпеки на можливі ризики виникнення надзвичайних ситуацій, терористичних актів, диверсій, мінування»
Пам’ятка безпечної поведінки під час літніх канікул
Лист МОН України від 1/9-266 від 28.05.2015 «Щодо безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу на літніх канікул»
Заходи щодо організації безпеки життєдіяльності в школі
Загальні правила поведінки під час навчально-виховного процесу
Інструкція з техніки безпеки у навчальному кабінеті
Інструкція з безпеки життєдіяльності учнів під час прибирання приміщень і території школи
Методичні рекомендації щодо проведення бесід з учнями ЗНЗ з питань уникнення враження мінами і вибухонебезпечними предметами
Пам'ятка про правила поведінки в разі виявлення підозрілих та вибухонебезпечних предметів
Правилабезпечної поведінки у надзвичайних ситуаціях
Бесіди з безпеки життєдіяльності
Пам'ятки для учнів
Диктанти з БЖД
Відеоматеріали до бесід та виховних годин
Тижні з основ безпеки життєдіяльності
"Уроки обережності тітоньки Сови" для учнів початкових класів
Додаток 6
до наказу директора
Недригайлівського ліцею
Алгоритм дітей під час руху до закладу освіти та у зворотному напрямку під час сигналу «Повітряна тривога»
1.Забезпечити встановлення застосунку «Повітряна тривога» дітям.
2. Обрати з дитиною безпечний шлях до школи та у зворотному напрямку (тобто скласти своєрідний маршрут руху), далі обрати укриття або місце, які дитина зможе використовувати дорогою в разі сигналу повітряної тривоги;
3.Пояснити дитині, щоб вона рухалася тільки за складеним маршрутом, не зупинялася і нікуди не звертала;
4. Наголосити дитині, що якщо немає можливості швидко дійти до школи або дому під час сигналу повітряної тривоги, щоб дитина прямувала до визначеного укриття або місця і перебувала всередині укриття, а не біля його входу;
5. Забезпечити зустріч дитини відповідно до зупинок шкільного автобусу;
6. Навчити дитину не торкатися оголених електричних дротів, невідомих предметів, обговорити правила мінної безпеки.
7. Повідомляти класного керівника про місце перебування дитини, або самою дитиною.